رویانیان: با دایی رفیقم، دوشغله نمی‌مانم

محمد رویانیان در‌خصوص انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فارس گفت: ترجیح می‌دهم با توجه به اینكه تازه به این سمت انتخاب شدم فعلا مصاحبه‌ای نداشته باشم. من اول باید همه را بشناسم و به امور مسلط شوم سپس بتوانم حرفی بزنم. اكنون باید به فكر مدیریت باشم.

وی افزود: در این 33 سال هیچ جا را خودم انتخاب نكردم و هر جا كه به من تكلیف كرده‌اند در خدمت مردم بوده ام. كمترین خادم مردم هستم. ما فوتبالی آرام اما پر جهش، وزین، با وقار، عمیق و متین و مقتدر می‌خواهیم در نتیجه در چنین شرایطی از هر صحبتی ممكن است تعبیری شود.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال كه برخی منابع از استقلالی بودن وی خبر داده‌اند، اظهار داشت: استقلال، پرسپولیس، استیل‌آذین، شیرین فراز، داماش، شموشك نوشهر تیم‌هایی هستند كه مردم دوستشان دارند. ما هم جزء مردم هستیم و همه تیم‌ها را دوست داریم. البته اكنون پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.

رویانیان تصریح كرد: پرسپولیس را از قدیم دوست داشتم و اتفاقاً رفقایی هم مثل پنجعلی، دایی و علی پروین دارم، پس هیچ‌كس نمی‌تواند اتهامی به من بزند و بگوید استقلالی‌ام. البته با استقلالی‌ها هم رفیق هستم اما با هر كسی دوست باشیم و مقابل ما باشد به آنها گل می‌زنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا از استیلی حمایت می‌كند، گفت: باید ابتدا نفرات را بشناسم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در واكنش به ابهام چند‌شغله‌ بودنش نیز به ایسنا گفت: خودم را با قانون كشور تطبیق می‌دهم.

پس از آن كه محمد رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد و به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه هم انتخاب شد، ابهام برای موضوع دوشغله بودن او قوت گرفت و اینكه آیا او از سمت قبلی‌اش استعفا داده و یا خواهد داد؟

رویانیان كه پس از این انتصاب ترجیح می‌دهد مصاحبه‌های تخصصی درباره سمت جدید نداشته باشد در واكنش به دوشغله شدنش گفت: باید مدتی صبر كرد تا تكلیف قضایا مشخص شود اما مطمئن باشید خودم را با قانون كشور تطبیق خواهم داد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط reza&mahdi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 127332
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1